Friday, 20 June 2014

Maybelline Browdrama review






If you follow me on youtube you must know how much I love the Browdrama sculpting brow mascara by Maybelline in dark blonde as it seems to be the only thing I use for my eyebrows and I never stray. I had heard a lot of good things about it and I decided to ask its price one day that I was in a local beauty store. I was shocked to find out it cost under 10€ ( it costs about 6€) so I got it immediately.


I have been using it every day since then and it has never failed to impress me. It lasts all right in heat and grooms my unruly eyebrows perfectly. It leaves the most natural finish there is and it is extremely easy to use. On my eyebrows, the color doesn't really show very much but that is probably because I got the lightest shade available. However, this is exactly the effect I like. Also, it leaves your eyebrows soft and you definitely feel like you have nothing on. However, if you touch your eyebrows you will find them kind of crispy which although you could never tell otherwise because they look and feel quite natural.  

The packaging looks very much like a standard mascara and I like it as it is simple, all black and has the shade is on the actual packaging.The brush was the first thing that made an impression as soon as I opened the mascara. As you can see, it starts small and has quite a big, round end. However using it, I found out that it worked quite well and was leaving my eyebrows evenly coated as well as being easy to use.  

My favorite way to use it is filling my eyebrows with an eyeshadow or my eyebrow stylist set by Essence first and then brushing my eyebrows with this to make the effect lighter if I have over applied but mainly to put and keep the little hairs in place. However most days I am using it on its own to keep my eyebrows in place and leave them with a hint ofcolorr. I also have to say that I really like the colors it comes in, as you can finally find a tinted gel light enough for those with blonde eyebrows as well as one dark enough for those with black. 

All in all I love it and I would definitely recommend it, especially if you have big eyebrows and you need to tame them as well as give them a tint of colour all in a few seconds.
....................................................................................................................................

Αν με ακολουθείται στο youtube πρέπει να ξέρετε πόσο αγαπώ το Browdrama sculpting brow mascara από τηνMaybelline στην απόχρωση dark blonde, όπως φαίνεται να είναι το μόνο πράγμα που χρησιμοποιώ για τα φρύδια μου και το χρησιμοποιώ όλη την ώρα. Είχα ακούσει πολλά καλά πράγματα γι 'αυτό και αποφάσισα να μάθω την τιμή του μία μέρα που ήμουν σε ένα κατάστημα hondos center. Συγκλονίστηκα όταν έμαθα ότι κόστιζε κάτω από 10 € (κοστίζει περίπου 6€), και έτσι το πήρα αμέσως.

Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα από τότε και ποτέ δε αποτυχαίνει να με εντυπωσιάσει. Διαρκεί μια χαρά στη ζέστη και βάζει στη θέση τους τα πυκνά, άτακτα φρύδια μου τέλεια. Αφήνει το πιο φυσικό τελείωμα και είναι ασυναγώνιστα, εύκολο στη χρήση. Στα φρύδια μου το χρώμα δεν φαίνεται και πολύ, αλλά αυτό είναι πιθανώς επειδή πήρα την πιο ανοιχτόχρωμη απόχρωση που ήταν διαθέσιμη. Ωστόσο, αυτό είναι ακριβώς το αποτέλεσμα μου αρέσει. Επίσης, αφήνει τα φρύδια σας απαλά και σίγουρα νιώθετε σαν να μην έχετε τίποτα στο πρόσωπό σας. Ωστόσο, αν αγγίξτε τα φρύδια σας θα τα βρείτε κάπως "τραγανά" (σαν την υφή που έχει η μάσκαρα στις βλεφαρίδες σε πολύ μικρότερο βαθμό) που ωστόσο δεν θα μπορούσε κανείς να καταλάβει εκτός και αν τα αγγίξει, επειδή φαίνονται και τα αισθάνεστε πολύ φυσικά.

Η συσκευασία μοιάζει πολύ με μια τυπική συσκευασία μάσκαρα και μου αρέσει, καθώς είναι απλή, μαύρη και έχει την απόχρωση στη συσκευασία. Το βουρτσάκι ήταν το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση, μόλις άνοιξα την μάσκαρα. Όπως μπορείτε να δείτε, ξεκινά μικρό και έχει ένα αρκετά μεγάλο, στρογγυλό άκρο. Ωστόσο, με τη χρήση, έμαθα ότι λειτούργησε αρκετά καλά αφού αφήνει τα φρύδια μου  με μια ομοιόμορφη στρώση προϊόντος, καθώς και είναι εύκολο στη χρήση.

Ο αγαπημένος τρόπος μου για να το χρησιμοποιώ είναι να γεμίζω τα φρύδια μου με μια σκιά ματιών ή το eyebrow stylist set μου από την essence και στη συνέχεια το βούρτσισμα των φρυδιών μου με αυτή τη μάσκαρα κάνει το αποτέλεσμα ελαφρύτερο αν έχω βάλει υπερβολικό προϊόν αλλά κυρίως καταφέρνει να να κρατήσει τις μικρές τρίχες στη θέση τους. Ωστόσο, τις περισσότερες ημέρες το χρησιμοποιώ μόνο του για να κρατήσει τα φρύδια μου στη θέση τους και να τα αφήνει με έναν υπαινιγμό χρώματος. Ήθελα επίσης να πω ότι μου αρέσει πραγματικά το ότι βγαίνει σε πολλά χρώματα, όπως μπορείτε να βρείτε επιτέλους ένα τζελ με λίγο χρώμα αρκετά ανοιχτόχρωμο για όσους έχουν ξανθά φρύδια, καθώς και ένα αρκετά σκούρο για τα άτομα με μαύρα φρύδια.

Εν τέλει μου αρέσει και σίγουρα το συστήσω, ειδικά αν έχετε πυκνά φρύδια και πρέπει να τα δαμάσετε, καθώς και να τους δώσετε λίγο χρώμα όλα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

2 comments:

  1. Θέλω να το δοκιμάσω, έχω ακούσει και από άλλες κοπέλες οτι ειναι πολύ καλό!
    Πολύ ωραίο review κοπέλα μου!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Ναι να το δοκιμάσεις είναι πολύ πρακτικό! Πάντως εγώ αν το ξαναγόραζα μπορεί να το έπαιρνα έναν τόνο πιο σκούρο!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!